pretty-little-liars

Direktlänk till inlägg 7 september 2013

Nya avsnitt i december? EzrA?

Av Maria & Elise - 7 september 2013 23:13

Hej! jag tror att ni alla redan sett WorlwarA ? Men om ni inte har GÖR DE NUU!! tror ni på att ezra är A? i min åsikt tror jag att han kaaaaaanske kan vara de, men annars tror jag att han följde efter Aria och när han hittade A:s lya så blev han arg för att hon inte berättat till honom,att a är tillbaka.Men han kan ju vara med i a-team, eller som nu tror alla att själva "grundaren" av a-team är en kille, som de trodligen är pga kostymerna i garderoben. Men Ali lever! tror ni att hon kommer tillbaka? att hon VÄRKLIGEN lever? de är frågor man antagligen kommer få svar på i nästa avsnitt. Men jag har hört att de inte kommer en ny till december? (efter halloween specialen i oktober) om ni vet nånting svara till mig i kommentarena!, jo och jag kom på saker som gör att ezra KAN vara A och att han INTE kan vara de.Att han är A: 1. Han har mycket tid över när han inte jobbar på Rosewood High School 2.Han kan vara boardshorts som de stod i Alis biologi bok 3.I Avsnittet blev han arg och de kan vara för att dem hottade "hans" lya? 4. Han känner Aria och de mesta av dem andra tjejerna, han skulle lätt kunna söka imformation om dem (eftersom han är läräre till dem) 5 Ville hämmnas på Connor? = han kan vara personen som slog sönder bilen 

att ezra INTE är A : 1 Skulle han göra så mot Aria? även fast dom var tillsammans? 2. kunde han skicka A messeges när han var med Aria ? alltså när dem var samtidigt i ett rum och hon fick ett A sms, Logiskt? (kan även va någon annan från a-team men men) 3.Så han blev tillsammans med Aria och offrade sitt jobb osv för deras förhållande bara för att utnyttja henne? Vad tror ni? är det #ezrA ELLER #ezria eller kanske till och med #ariA ??




Kisses

-M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria & Elise - 11 januari 2014 18:29

Det nya avsnittet har kommit ut! Här är recap och lite teorier. Läs INTE om du inte har sett.                                                                   Tjejerna pratar om Ali...

Av Maria & Elise - 6 september 2013 19:09

Om ni inte redan visste det, så heter PLL introt secret. Den sjungs av the Pierces. Ni borde se videon och såklart kolla in texten. För det är inte bara det som visas i serien, utan det är en normallång låt. Videon är ganska creepy...     Mi...

Av Maria & Elise - 3 september 2013 12:03

Vi har ju fattat nu att Ali lever. Det är ganska självklart. Och A är Ezra! Alla säger att han inte kan vara A och att han skyddade Aria. Men jag tror att det är tvärtom. Han var tillsammans med Aria FÖR ATT HAN ÄR A. Han är säkert Beach Hottie/Board...

Av Maria & Elise - 30 augusti 2013 09:07


Nu tänkte jag skriva om det senaste avsnittet, avsnitt 12 (World war A). Tjejerna fick post av A. Det stog att ifall Hannas mamma blev fri så skulle det bli krig (det va på engelska och inte de orden men det var typ så A menade). Senare släpps Han...

Av Maria & Elise - 30 augusti 2013 09:05

Nu tänkte jag skriva om det senaste avsnittet, avsnitt 12 (World war A). Tjejerna fick post av A. Det stog att ifall Hannas mamma blev fri så skulle det bli krig (det va på engelska och inte de orden men det var typ så A menade). Senare släpps Han...

Presentation


Pretty Little Liars diskutioner och ledtrådar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards